Odpowiedzi

2010-04-08T20:04:25+02:00
Rodzice , dom , rodzeństwo , ciotka wujek , dziadkowie , kuzyni , miła atmosfera
3 2 3
2010-04-08T20:04:41+02:00
Rodzinę tworzą nie tylko jednostki, jak naprzykład mama, tata, czy dzieci, ale również cechy: ciepło, życzliwość, wzajemne zrozumienie, akceptacja, szacunek. Rodzina opiera się również na tolerancji i wybaczeniu.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:04:41+02:00
Rodzina to nietylko mieszkanie. To przede wszystkim ludzie, którzy nas kochają. Nieważne czy mieszka się w biedzie czy w bogactwie. Miłość która łączy ludzi ttworzy rodzinę. ;]


czekam na naj ;]
rodzina to ludzie którzy się kochają i później rodzą dzieci później dzieci rodzą dzieci i tak w kółko