Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:05:49+02:00
Mikołaj Kopernik slynny astronom, udowodnil ze ziemia kreci sie wokol slonca, a nie odwrotnie. urodzil sie 19 lutego 1473 w Toruniu zm. 24 maja 1543 we Fromborku. licze na naj ;o
2010-04-08T20:07:32+02:00
Mikołaj Kopernik, był : słynnym astronomem , matematykiem , lekarzem ,tłumaczem , prawnikiem oraz ekonomistą . Urodził się 19 lutego 1473 w Toruniu, a zmarł 24 maja 1543 we Fromborku.Napisał dzieło "o obrotach sfer niebieskich " , które zawiera heliocentryczną budowę świata.
2010-04-08T20:08:22+02:00
Mikołaj kopernik 19 luty 1473 a zmarł 24 maja 1543 .urodził się w toruniu. był astronomem. liczę na naj