Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:06:33+02:00
Sieć komputerowa – grupa komputerów lub innych urządzeń połączonych ze sobą w celu wymiany danych lub współdzielenia różnych zasobów, na przykład:
korzystania ze wspólnych urządzeń, np. drukarek, skanerów,
korzystania ze wspólnego oprogramowania,
korzystania z centralnej bazy danych,
przesyłania informacji między komputerami (komunikaty, listy, pliki).

Działanie:
Zasilanie to prąd przemienny o amplitudzie 380V (stąd wartość skuteczna 220V) i częstotliwości ok. 50-60Hz... Transmisja danych dokonywana jest w dużo wyższych częstotliwościach, rzędu setek megaherzów przy jednocześnie dużo mniejszej amplitudzie, a więc nie niesie prawie żadnej mocy, która mogłaby wpływać na pracę urządzeń zasilanych z takiej sieci, a jednocześnie można ją zdemodulować za pomocą modemu.
2010-04-08T20:29:40+02:00
Sieć komputerowa – grupa komputerów lub innych urządzeń połączonych ze sobą w celu wymiany danych lub współdzielenia różnych zasobów, na przykład:
korzystania ze wspólnych urządzeń, np. drukarek, skanerów,
korzystania ze wspólnego oprogramowania,
korzystania z centralnej bazy danych,
przesyłania informacji między komputerami (komunikaty, listy, pliki).

Działanie:
Zasilanie to prąd przemienny o amplitudzie 380V (stąd wartość skuteczna 220V) i częstotliwości ok. 50-60Hz... Transmisja danych dokonywana jest w dużo wyższych częstotliwościach, rzędu setek megaherzów przy jednocześnie dużo mniejszej amplitudzie, a więc nie niesie prawie żadnej mocy, która mogłaby wpływać na pracę urządzeń zasilanych z takiej sieci, a jednocześnie można ją zdemodulować za pomocą modemu.
2010-04-08T20:59:35+02:00
Jest główna siec np. bydgosz czy tp z nadajnika wysyła do naszych anten a nasze anteny dają sygnał do komputera i mamy neta ; ))