Odpowiedzi

2010-04-08T20:05:58+02:00
Gdyż
jest tam bardzo zimno
nie pada prawie deszcz ani śnieg
nie topnieją lodowce
3 1 3
2010-04-08T20:06:24+02:00
Bo jest tam śnieg i bardzo zimno...
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:07:39+02:00
Jak wiadomo zeby napadało musi najpierw ta woda wyparowac do atmosfery, a wiadomo ze najcieplej nie jest na biegunie wiec mało co wody paruje do atmosfery. opady pochodza z chmur przesunietych przez fronty atmosferyczne z nad cieplejszych obszarów gdzie woda paruje.

to chyba tyle,
prosze
6 5 6