Odpowiedzi

2009-11-03T14:42:18+01:00
Np. mozemy tego uzwac wtedy:
-każdy człowiek ma swój pesel
-każdy uczeń w klasie ma przypisany swój numer w dzienniku
-każda książka w bibliotece ma swój numer
11 3 11
2009-11-03T14:42:48+01:00
- opis zależności pomiędzy dwoma czynnikami (np wiek i wzrost)
- opis częstotliwości występowania zjawiska w czasie (jak często w danym miesiącu padał deszcz)
- opis proporcjonalności

14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:42:46+01:00
1)każde państwo ma przyporządkowaną stolice
2)każda ulica ma przyporządkowana nazwe
3)każda góra ma przyporządkowną wysokość
4)każdy towar ma przyporządkowaną cenę
5)każdy list ma przyporządkowany adres
15 4 15