Odpowiedzi

2010-04-08T20:12:17+02:00
Śluz nie wysusza skóry na lądzie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:14:08+02:00
W wodzie:
*opływowy kształt ciała
*skóra pokryta sluzem
*błona pławna w tylnych kończynach
*klapki na nozdrzach chroniące organizm przed przedostaniem sie do jego wnętrza wody.
*skrzela

na lądzie:
*zmiana zabarwienia na ochronne.
*płuca do oddychania na lądzie
*kończyny,-umozliwiają poruszanie się
*zmysł słuchu.