Proszę przetłumaczyć, ale nie z translatora.
The fight happened soon after. It was feast, and to the death. The younger wolf was stronger, but old One Eye was cleverer and he was soon the winner. The she - wolf sat and watched the fight. She was happy for One Eye to be the father of her cubs.

2

Odpowiedzi

2010-04-08T20:15:20+02:00
Walka zaczęła się wkrótce potem. To była uczta śmierci.Najmłodszy wilk był silniejszy ale stary jednooki był mądrzejszy i wkrótce został zwycięzcą. Wilczyca oglądała walke. Była szczęśliwa że jednooki był ojcem jej młodych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:19:40+02:00
Walka rozpoczęła się niedługo potem. Była to uczta aż do śmierci. Młodszy wilk był silniejszy, jednak starszy Jednooki(imie?) był sprytniejszy i to on wkrótce stał się zwycięzcą. Wilczyca usiadła i obejrzała walkę. Była szczęśliwa, że Jednooki jest ojcem jej młodych.