Odpowiedzi

2009-11-03T14:48:20+01:00
Odsetki=kapitał×procent ×czas/100
14000=1ooooo×28×t/100
14000=28000t/28000
½=t na półroku
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:53:32+01:00
Oprocentowanie - 28% w skali roku
pożyczka- 100 000 zł

28% × 100 000 zł = 28 000 zł

oprocentowanie:
114 000 - 100 000 = 14 000 zł

28 000 zł - w skali roku
14 000 zł - x

x= w skali pół roku

Huta pożyczyła pieniądze na okres umowny pół roku.
2 5 2