Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:12:32+02:00
Moim idolem jest Doda. Jest bardzo ładna , w dodatku utalentowana . Jest sławna w całej Polsce , ma piekne piosenki , które sama pisze . Nie raz zachowuje się spontanicznie , ale w niej to uwielbiam najbardziej . Ma boski śmiech .
  • ewe3
  • Początkujący
2010-04-08T20:13:48+02:00
Odważny, kontrowersyjny, inteligentny, wyróżniający się, mający swój styl i swoje zasady oraz swoje zdanie, posiada talent, ma swoje spojrzenie na świat.

(idolem jest osoba z której chcemy czerpać przykład)