Odpowiedzi

2010-04-08T20:24:25+02:00
Czerwony jak burak
rzucać grochem o sciane
groch z kapusta
zadac komus bobu
figa z makiem
dwa grzyby w barszczu
snic o niebieskich migdalach
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:26:27+02:00
Czerwony jak burak
niedaleko pada jabłko od jabłoni
figa z makiem
jak dwa grzyby w barszczu
głowa kapuściana
groch z kapustą
JABŁKO NIEZGODY
Śnić o niebieskich migdałach
Rzucać grochem o ścianę
1 1 1
2010-04-08T20:32:13+02:00
Czerwony jak burak.
Głowa kapuściana.
Ni z gruszki, ni z pietruszki.
Groch z kapustą.
Jak grzyby po deszczu.
Rzucać grochem o ścianę.
Skrobać marchewkę.
2 5 2