Odpowiedzi

2010-04-08T20:14:05+02:00
Ograniczenia dla zbiorników naturaknych
- spływ rzek
-wiecej wody dla ludnośći
-dla zwierząt i roślin
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:15:07+02:00
- zaopatrzenie w wodę
- miejsce rekreacji
- energetyka
- funkcja przeciwpowodziowa
2010-04-08T20:16:11+02:00
Nowe miejsca pracy
wybiera sie na to odpowiedni teren jakiś niepotrzebny
odpowiednio się je wzmacnia
zapewniają stały dostęp wody