Odpowiedzi

2010-04-08T20:13:48+02:00
Żarna to urządzenie do ręcznego mielenia zboża, złożone z dwóch kamieni, jednego nad drugim, z których górny jest ruchomy względem dolnego.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:14:14+02:00
Żarna – urządzenie do ręcznego mielenia zboża, złożone z dwóch kamieni, jednego nad drugim, z których górny jest ruchomy względem dolnego.
2 5 2
2010-04-08T20:14:58+02:00
Żarna w histori oznaczają zbiory plonów np .zboża , owpców itp.
4 3 4