Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:18:26+02:00
Kminek , tymianek, cynamon, papryka słodka, papryszka chilli, oregano, kminek, liście laurowe, bazylia, majeranek, wanilia, curry , imbir, gozdzik, muszkatałowiec, kozieradka, piprz ziołowy, gorczyca.
1 5 1
2010-04-08T20:18:40+02:00
Chilli, cynamon, bazylia, czarnuszka, czosnek pospolity, gałka muszkatałowa, gorczyca, goździki, imbir, kardamon, kminek, kozieradka, majeranek, muszkatałowiec, szafran, pieprz turecki, wanilia, tymianek, zioła prowansalskie, curry
1 5 1
2010-04-08T20:47:57+02:00
#

* chili
* cynamon
* bazylia
* czarnuszka
* czosnek pospolity
* gałka muszkatołowa
* gorczyca
* goździki
* imbir
* owoce jałowca
* kardamon
* kminek
* kozieradka
* kurkuma (ostryż długi)
* majeranek
* muszkatołowiec
* papryka ostra
* papryka słodka
* pieprz biały
* pieprz czarny
* pieprz czerwony
* pieprz zielony
* pieprz turecki
* szafran
* tymianek
* wanilia
* ziele angielskie

# inne

* bakalie
* cukier
* keczup
* majonez
* miód
* musztarda
* ocet
* ocet balsamiczny
* ocet winny
* orzechy
* sok z cytryny
* sos sojowy
* sambal oelek
* sól

mieszanki ziołowe

* bouquet garni
* curry
* garam masala
* mole
* przyprawa pięciu smaków (mieszanka chińska)



1 5 1