Odpowiedzi

  • jk12
  • Początkujący
2010-04-08T20:35:55+02:00
X-liczba prawidłowych odp.
5x-2(15-x)=54
5x-30+2x=54
7x=84:7
x=12
odp.: Szymon miał 12 prawidłowych odpowiedzi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:40:22+02:00
Mialam to dzisiaj na lekcji..;

54- ilość punktów
15- ilość zadań
5- dobra odpowiedź
-2- zła odpowiedź
x- ilość zadań dobrych
15-x - ilość zadań zdań złych

5x-2(15-x)=54
5x- 30-2x=54
3x= 54-30
3x= 24/3
x= 12

Odp.Szymon rozwiązał 12 zadań prawidłowo.
2010-04-08T20:42:47+02:00
Zadań rozwiązanych prawidłowo było 12 (12x5punktów=60punktów),złych zaś 3 (3x2punkty=6), 60-6=54