Odpowiedzi

2010-04-08T20:17:58+02:00
Igła, nitka, wełna, materiał, guziki, wstążki, gumy, naszywki, druty, mulina, ozdoby, zapięcia, zamki,
2010-04-08T20:19:08+02:00
Szydełko, igła, nitka, mulina, wełna, tkanina, dzianina, guzik
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:38:11+02:00
-agrafka
-nici
-centymetr krawiecki
-grzybek do cerowania
-naparstek
-igielnik
-igła do podnoszenia oczek/cerowania/jeansu/nawlekania koralików/przyszywania ozdób/skóry/strechtu
-kreda krawiecka
-nawlekacz do igieł
-nożyczki
-obcinacz do nitek
-przecinak do prucia
-radełko krawieckie

Licze na naj!!!