Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:25:48+02:00
Zaproszenie :

dnia 18 . 02 . 10 roku o godzinie 12 .00 u mnie w domu odbędzie się uroczysty podwieczorek .Bardzo zależy mi aby na to spotkanie przyszła cała klasa , porozmawiamy , pośmiejemy się , będzie fajnie zobaczycie .
Ps. jeżeli uznasz , że przyjdziesz prosze poinformoj mnie o tym

Przepis ;

Dziś zdradze wam jak zrobić Sałatke owocową

Składniki

2 małe lekko kwaśne jabuka
Mała salaterka
pomarańcze
rzodkiewka

wszystkie składniki kroimy na małe kawałeczki poczym starannie je mieszamy
można uzyc odrobiny soli . Sałatka gotowa . Smacznego !


2010-04-08T20:33:15+02:00
Przepis:

sałatka wiosenna

1 ogórek zielony
2 pomidory
1 cebula
szczypiorek
sól,pieprz do smaku

sposób przygotowania:
Umyj wszystkie warzywa.Ogórek, cebulę obierz.Wszystkei warzywa pokrój w plastry,szczypiorek posiekaj.Wymieszaj wszystkie składniki.Dosól i dopieprz do smaku.
Smaczengo.

zaproszenie:

Drodzy koleżanki i koledzy,zapraszam was serdecznie na podwieczorek,który odbędzie się w najbliższą sobotę,tj. 10.04 br. o godzinie 17.00 w moim domu przy ulicy Kwiatowej 45.
Asia