Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:19:56+02:00
Ryba jest w zanurzeniu - w sensie nie tonie i nie wypływa na powierzchnię, więc siła wyporu jest równa ciężarowi:

Fw = Fc = mg = 1,5*10 = 15N

Fw = ρ * g * V
15 = 1000 * 10 * V
V = 0,0015 m3 = 1,5 dm3 = 1500 cm3
14 4 14
2010-04-08T20:21:19+02:00


Fw = Fc = mg = 1,5*10 = 15N

Fw = ρ * g * V
15 = 1000 * 10 * V
V = 0,0015 m3 = 1,5 dm3 = 1500 cm3
1 5 1