Odpowiedzi

2010-04-08T20:38:04+02:00

-0,64-(-2,8)-----------> [to jest zapis do tej części zadania:'Do różnicy liczby -0,64 i liczby -2,8 "]

-8,8-0,4---------->(to jest zapis do tej części zadania:"różnicę liczby -8,6 i liczby 0,4 ")

Te 2 powyższe człony trzeba połączyć tym wyrazem "dodaj " i masz zapis

-0,64-(-2,8)+ (-8,8-0,4)=
-0,64+2,8-8,8-0,4= (teraz dodajesz "plusy" do "plusów" - "minusy" do "minusów"
-9,84 +2,8= - 7,04
-------------------------
Przeskoczyło mi i musiałam edytować
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T20:43:39+02:00
(-0,64) - (-2,8) + (-8,6)-0,4= -0,64+2,8-9=-6,84
2 5 2