Odpowiedzi

2010-04-08T20:21:43+02:00
2010-04-08T20:27:36+02:00
Do I- jestem chrześcijaninem i wierzę w Boga, który stworzył świat i wszystko inne :-)
Do II- do Boga zwracam się z szacunkiem podczas modlitwy lub mszy
Do II- uczęszczam we mszy św. niedzielnej
Do IV- odnoszę się z szacunkiem do moich rodziców
Do V- szanuję życie innych ludzi
Do VI- jestem wierny tym, których kocham
Do VII- szanuję prywatność i własność innych
Do VIII- jestem szczery, nie kłamię i nie wrabiam w nic innych
Do IX- jeśli kogoś kocham, nie zdradzam go
Do X - wierzę, że to, co posiadam, wystarczy mi do szczęścia :-)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:01:44+02:00
1.kocham boga ale nie tylko jednego...
2.uwielbiam twe imie i bede je mowil na okraglo
3.nie lubie swiat i nie chodze do kosciola
4.nie chce czcisc moich rodzicow poniewaz to mnie nie interesuje
5.lubie bic az do bolu...lubie wbijac noz prosto w serce
6.bede spala w czyim chce lozku
7.innych rzeczy sa cudowne...ja tez bede miala takie jak im zabiore...
8.jezeli ktos mowi falszywie o mnie to ja sobie nie odmowie...i tez bede...
9.chce siegnac jego zony...tez taka chce miec
10.jego rzeczy sa fajniejsze...tez takie chce