Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:24:36+02:00
Moją ulubioną porą dnia jest powrót do domu ze szkoły : ) Jem wtedy obiad a potem mam czas na chwile odpoczynku. Siadam przy komputerze sprawdzam moje ulubione strony internetowe, nowinki, plotki itp. Na gg rozmawiam ze znajomymi. Czasem, gdy jest ciepło wychodze na dwór. Gram wtedy w koszykówke, lub po prostu spaceruje z koleżankami po osiedlu. Po tem wracam do domu i niestety musze wziąśc sie za odrabiannie lekcji...
2010-04-08T20:27:48+02:00
Moją ulubioną porą dnia jest południe. Wtedy słońce juz jest wstane i ziemia jest cała oświetlona. Słońce swieci i można dłuższy czas spedzać na dworzu. Południe lubie też, ponieważ cała rodzina zasiada do obiadu, który jest przygotowany przez moją ukochaną mamę ( np. Bożenę ) . Możesz jeszcze napisać co lubisz robic na dworzu ,itp. Myślę, że pomogłam ;PP