Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:00:59+01:00
Człowiek uczy się przez całe życie, czasem nie jest tego nawet świadomy - z takim właśnie uczeniem się mamy do czynienia, gdy człowiek sam, z nieprzymuszonej woli sięga po książki. Wzbogaca wtedy swoje słownictwo, może dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Każda książka niesie z sobą jakieś przesłanie, wzbogaca pamięć i wyobraźnię, pozwala na wcielenie się w rolę bohatera i próbę rozwiązania jego problemów - w ten sposób człowiek może rozwinąć bardzo przydatną funkcję myślenia analitycznego. Czytając człowiek niweluje stres, w ciekawy sposób poszerza swoje horyzonty i spędza czas wolny.
Warto sięgać po książki, bo ich czytanie często pomaga w pisaniu opowiadań, stosowaniu środków stylistycznych i ciekawej składni zdania.
1 5 1
2009-11-03T15:13:14+01:00
,,A jednak warto sięgać po książki.''
Naprawdę warto sięgać po książki. Z czytania ich można czerpać wiele przyjemności oraz wiedzy. Kiedyś książki zastępowały dzisiejszy internet , dlatego znajdują się w nich wszystkie informacje. Książki przygodowe dostarczają wielu przyjemnych wrażeń w czasie wolnym.
A więc, wniosek jest taki: warto sięgać po książki.