Odpowiedzi

2010-04-08T21:29:09+02:00
1-tak,oddziałuje poprzez wrażenia wizualne – cała grafika, obrazy, animacje, wszystko to wpływa na nasze postrzeganie tego, co przedstawia reklama.
oddziałuje również na słuch – choć już nie w takim stopniu, ponieważ nie we wszystkich bannerach spotykamy animacje, wzbogacone właśnie o dźwięk
by sprzedac dobrze i szybko swoj produkt

2-tak,poniewaz widząc je w telewizji czy gazecie pragniemy je miec,czesto prezentowane sa w pieknych kolorach i przez pieknych i usmiechnietych ludzi,co nam bardzo sie podoba i pragniemy miec taka sama rzecz jak oni,dlatego je czesciej kupujemy!

3-zalezy jak na to spojrzec,bo sa tacy ludzie ktorym zalezy na rozpoznawalnych markowych rzeczach i kupuja jak najwiecej reklamowanych rzeczy i czują sie z tym wspaniale i docenieni,a czasem nawet przez to lepsi od innych! ale niektorym ludziom wogole na tym nie zalezy i nie wplywa to na ich poczucie własnej wartosci.