Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:25:40+02:00
Miejsce to można uznać za najpiękniejszy zakątek północnej Polski. Wieżyca znajduje się w samym sercu Szwajcarii Kaszubskiej.
;)
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T20:26:12+02:00
W paśmie Wzgórz Szymbarskich i na Niżu Polskim.
2010-04-08T20:27:55+02:00
Szczyt Wieżyca znajduje się na kaszubach :D W rezerwacie Szczyt Wieżyca, w okolicach miejscowości Rąty, Robaki, Kolano, na Niżu Polskim