Odpowiedzi

2010-04-08T20:31:28+02:00
1 byc nieustepliwym
2
3 pokazac siebie od innej strony lub pokazac swoj charakter
4 ktos stal sie dumny
5 pokazac kogos w sutuacji bez wyjscia
6 moze byc symbolem bogactwa
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:37:02+02:00
1.Ona ma rogatą dusze dla tego nie ustępuje.
2. Rogi mu urosły, bo skłamał.
3.Postawił sie swojej siostrze. On pokazał rogi.
4.
5.on wygrał z nim w wyścigu. Zapędził go w kozi róg.
6.On ma dużo pieniędzy.


pzdr:**
2 3 2