Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T20:43:27+02:00
42*6=252 <---------------obwód
252:4=63 <--------------długośc 1 boku
h=63*40%
h=63*0,4
h=25,2
P=a*h
P=63*25,2
P=1587,6

Pole równoległoboku wynosi 1587,6 (jednostek)²
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:45:33+02:00
Obw.= 42*6=252
Bok jest równy bokowi jezeli dobrze zrozumialam, tak? W takim razie:
bok (a) = 252:4=63
40%=0,4 (latwiej jest mi na ulamkach ale wynik bedzie ten sam :))
wysokosc (h) = 63*0,4=25,2
P= a*h
P= 63*25,2=1587,6

:) pzdr :)