Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:04:39+01:00
Tańczyć- poruszać się w rytm muzyki
odpoczywać - leniuchować
patrzy- spogląda
leży- zajmować miejsce, być wyciągniętym
jedzą- spozywają
rozmawiają- , dyskutują

2009-11-03T15:05:50+01:00
Tańcować , pląsać , walcować , podrygiwać , stepować

wypoczywać , odsapywać , pauzować , wczasować (się)

widzieć ,patrywać

spożywać ,

gawędzić ,plotkować ,opowiadać
2009-11-03T15:10:03+01:00
Tańczyc : Baluje , Bawi się

odpoczywać: odpręża się, relaksuje się, wypoczywa

patrzy: obserwuje, ogląda ,patrzy, przygląda się ,spogląda ,spostrzega

leżą: wylegują się , spoczywają

jedzą: konsumują,opychają się,pałaszują,żywią się

rozmawiają: gadają,prowadzą rozmowę