Odpowiedzi

2010-04-08T20:39:50+02:00
Dziś śniło mi się że byłam na spacerze z koleżankami/kolegami na spacerze. Dobrze się bawiliśmy ponieważ..(wpisz sam/a). Było wspaniale gdyż (imie) powiedział/a dobry żart i wszystkie/wszyscy się smiali.. Potem poszliśmy(gdzieś) i tam było można zobaczyć(coś)...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:43:52+02:00
Mój sen był przerażający i dziwny. Nigdy nie chciałabym tego doświadczyć.
Śniło mi się że byłam w ogromnym lesie i nie mogłam z niego uciec.
Wokół drzew przemykały się różne dziwne zniekształcone istoty.
Nie robiły mi krzywdy. Bały się zupełnie czegoś innego.
Czegoś , czego nie potrafię opisać . Pamiętam tylko, że niebo zrobiło się ciemnoniebieskie , zaczął wiać mocny wiatr . Probowałam uciec.
Zobaczyłam moich rodziców. ale oni mnie nie widzieli. Chciałam żeby mi pomogli, ale nie słyszeli.
Krzyczałam . Wiedziałam że przed czymś uciekam, ale nawet nie chciałam się za sobą oglądać bo wiedziałam, że to będzie straszne.
Oglądnęłam się i zobaczyłam zjawę.
Nie wiem kim ona była. Miała czarne , długie kręcone włosy i patrzyła na mnie. Powiedziała mi żebym uważała na siebie , bo czeka mnie niebezpieczeństwo (..)

1 5 1