Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:29:17+02:00
Największe szanse mają siewki od strony prawej ponieważ mają bardzo dużo miejsca , maja duże nasłonecznienie , mogą bardziej się rozrosnąć . Siewką od strony lasu starsze drzewa będą przysłaniać światło , zabierać wodę z gleby dla siebie .
1 5 1
2010-04-08T21:46:50+02:00
Te najbardziej wysunięte z prawej strony, bo mają największą przestrzeń życiowa (światło, woda). Te z lewej są zbyt blisko siebie i rywalizują ze sobą
2010-04-08T21:52:18+02:00
Największe szanse mają siewki po prawej stronie, ponieważ nie maja kolo siebie zadnych 'konkurentów'. nie musza o nic rywalizować. mają dobre oświetlenie i dostęp do wody.