Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:44:58+02:00
Nie da sie tak zrobić ludzie tak piszą aby zachęcić do rozwiązania

mozesz dostac 3 odpowiedzi dlatego suma teoich punktów jest podzielona na 3 (troche zaokraglona w dol np.dales 10 pkt a ja dostane 3 za rozwiazanie
2010-04-08T20:46:02+02:00
Hmmmmmmm....... a masz wystarczającą ilość punktów???? Jeżeli masz 30pkt to jest oczywiste że nie możesz przyznać 100pkt bo ich nie masz. W tym portalu jest przelicznik wartości zadania i jak napiszesz złą liczbe punktó za zadanie to przelicznik skoryguje liczbe punktó na wymaganą.

Mam nadzieje że jakoś pomogłem ;)