Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:51:25+02:00
Bałtyku: pelagiczne: śledź i szprot,
* przydenne: dorsz, płastugi (skarp, stornia).
*Belona
*Sardela
*Ostrobok
* Flądrę
* Turbota
* Sieje
* Sole

Mórz ciepłych:
ROGATNICOWATE (BALISTIDAE)
Rożec arabski (Arabian Picasso triggerfish)

POKOLCOWATE (ACANTHURIDAE)
Pokolec arabski (Arabian surgeonfish)

OGOŃCZOWATE (DASYATIDIDAE)
Taeniura lymma (Bluespotted stingray)

STRZĘPIELOWATE (SERRANIDAE)

BARWENOWATE (MULLIDAE)
Sułtanka czerwonomorska (Red Sea goatfish)

Stawów:

karp,lin,karaś,szczupak,sandacz,sum,okoń

Ryb akwariowych:

głupiki,welony,glonojady,miecznik,neon,Moljenizja ostrousta,skalar,bojownik
2010-04-08T20:54:43+02:00
Proste znam to na pamięć
Bałtyk
pelagiczne: śledź i szprot,
przydenne: dorsz, płastugi (skarp, stornia).
ryb nieużytkowych na dnie Bałtyku spotkać możemy np. lisice, ale również ryby pochodzące z Morza Północnego:
Belona.Sardela.Ostrobok*Witlinek
Stawów
Karp. Karasie. Lin .Amur biały .Jaź.amur czarny Tołpyga biała
Ryby akwariowe
Mieczyk Hellera Neon Innesa Pawie oczko ( Gupik ) Glonojad
Moljenizja ostrousta Skalar Bojownik syjamski Gurami mozaikowy Pyszczak złocisty Welon