Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:46:25+02:00
Mucha - muszka <wymienia się na sz>
kruchy - kruszec <wymienia się na sz>
pociecha- pocieszać <wymienia sięna sz>
gorzki - gorycz < wymienia sie na r>
karzący - karać <wymienia sie na r>
powtarzanie - powtórka <wymienia się na r>

Pzdr. ;D ;**
3 3 3
2010-04-08T20:49:55+02:00
Mucha, bo musze (np. musze skrzydła)
Kruchy, bo kruszyć
Pociecha, bo pocieszyć
Gorzki, bo gorycz
karzący, bo kara
powtarzanie, bo powtórka
1 5 1