Jaka książka jest dla ciebie najważniejsza i dlaczego, wykorzystaj związki frazeologiczne takie jak: przedpotopowy sodoma i gomora ziemia obiecana manna z nieba, co najmniej jeden z nich wybrać
i teraz ode mnie dla mnie jest najważniejsz biblia i coś z tym napiszcie oferuje 50 punktów

2

Odpowiedzi

2009-11-06T16:20:54+01:00
Według mnie naważniejsza księga to biblia ponieważ jet to księga od boga którą nam przekazał.niestety u większości ludzi rodi ona za ozdobę na półce.Naszczęście jest terz dużo ludzi szanujących tę księge.Według mnie większość ludzi liczy na to że załapią się na ostatnie miejsce w czyśćcu.
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-06T18:59:14+01:00
Najważniejszą księgą dla mnie jest biblia-przecież to list,który dał mi Bóg.Dzisiejsza młodzież zazwyczaj nie dostrzega cennych wartości życiowych przekazanych w tak mądrych księgach.Powinniśmy je czytać,rozumieć i stosować,lub skończyć jak mieszkańcy Sodomy i Gomory.Myślę,że gdy mimo przeciwieństw zachowań świata będę przestrzegać słów zawartych w świętej księdze będzie na mnie czekać ziemia obiecana i manna z nieba.
20 4 20