Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:50:12+02:00
Kalwaria Zebrzydowska
Jerozolima
Częstochowa
Wambierzyce
Piekary Śląskie
Ostra Brama w Wilnie
Grabarka
Kalwaria Żmudzka, Litwa
Lourdes
Watykan
2010-04-08T20:56:15+02:00
-pielgrzymka do Ziemi Swietej
-pielgrzymka do Czestochowy(Jasnej Gory)
-pielgrzymka do Rzymu
-pielgrzymka do Izraela
-pielgrzymka do Mekki(muzulmanie)
-pielgrzymka do Wilna
-pielgrzymka do Medjugorie
-pielgrzymka do Lichenia
-pielgrzymka Poznanska
-pielgrzymka z Warszawy do Krakowa Łagiewnik
-pielgrzymka Gora Kalwaria
1 5 1