Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:56:38+02:00
A)0,1x+0,2= -3
0,1x=-3-0,2
0,1x=-3,2
x=-32

b)0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,35 - 0,4
0,25x=0,75
x=3

c)1-0,2x= -0,3x
1= -0,3x+0,2x
1= -0,1x
x = -10

d)0,01x - 1 = o,1x - 0,1
0,01x - 0,1x = - 0,1+1
-0,9x=0,9
x=-9

e)5,5-x = x+5
-2x = - 0,5
x = 0,25

f)x-1/3*(x-2)>x-1/6
x - x/3 + 2/3 > x - 1/6
-x/3 > -1/6 - 2/3
-x/3 > -5/6
x < 5/2
x < 2,5

g)2(3-x)-3(x-1)>0
6-2x-3x+3>0
-5x>-9
x<5/9

h)2(3-x)-3(x-1)<7(1-x)-(2x-2)
6-2x-3x+3 <7 - 7x - 2x + 2
-5x +9 < -9x + 9
4x < 0
x<0

i)2x < x+2
x<2

j)5,5-x < x+5
-2x < - 0,5
x > 0,25
2010-04-08T21:00:05+02:00
Równania:
(x*2*5-w):9+1-x=1
(10x-x):9+1-x+1
9x:9+1-x=1
x+1-x=1
x=1 ;1=1


2(x-17)=x+13
2x-34=x+13
2x-x=13+34
x=47/:1
x=47

2x+3x=12
5x=12/:5
x=2,4

2(x-100)+30x=9400
2x-200+30x=9400
2x+30x=9400+200
32x=9600/:32
x=300

2(x-4)=4+2(4x-1)+1
2x-8=x+8x-2+1
2x-x-8x=-2+1+8
-7x=7/: (-7)
x=-1