Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:57:18+02:00

HISTORYCZNE: księżna Anna Danuta Powała z Taczewa Skirwoiłło Kuno von Lichtenstein Konrad von Jungingen Ulryk von Jungingen król Władysław Jagiełło królowa Jadwiga książę Witold FIKCYJNE: Zbyszko z Bogdańca Maćko z Bogdańca Danusia Jurandówna Jagienka Zychówna Jurand ze Spychowa ksiądz Kaleb Hlawa Zych ze Zgorzelic Fulko do Lorche Hugo de Danvield Diederich
2010-04-08T20:57:57+02:00
Postacie historyczne:
Władysław Jagieło
Jadwiga
Witold
Anna Danuta
Janusz (książę mazowiecki)
Konrad von Jungingen
Urlyk von Jungingen

Postacie fikcyjne:
Macko
Zbyszko
Jurand ze Spychowa
Fulko de Lorche
opat z Toczewa
Hlawa
Sanderus
Jagienka ze Zgorzelic