Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:57:18+02:00
-13z+2(5z-2a)=-20a+5z+40
-13z + 10z -4a = -20a +5z+40
-13z+10z-5z = -20a+4a+40
-8z = -16a + 40 / :(-8)
z = 2a - 5
15 4 15
2010-04-08T20:58:45+02:00
-13z+2(5z-2a)=-20a+5z+40
-13z+10z-4a=-20a+5z+40
-3z-5z=4a-20a+40
-8z=-16a+40/: (-8)
z=2a-5
2010-04-08T21:04:19+02:00
-13z+2(5z-2a)=-20a+5z+40
-13z+10z-4a=-20a+5z+40
-3z-4a=-20a+5z+40
16a=8z+40 /:16
a=(8z+40)/16

16(8z+40)=8z+40
128z-8z=40-640
120z=-600 /:120
z=-5

3 1 3