Odpowiedzi

2009-11-03T15:12:52+01:00

Ogłaszali i wypowiadali swoje zdanie a także głos ludu na temat postępowania i czynów władcy np. Ważną rolę odgrywali w Stasimonach gdy przekazywali nam wiedzę na temat ważnych wydarzeń z przeszłości.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:13:44+01:00
Chór w teatrze antycznym pomawiał sie po boahterach i mowil ich kwestie czasem i mial za zadanie takze komentowac wypowiedzi bohaterów
9 2 9