Przetłumacz zdania na język niemiecki! Tylko proszę, nie używajcie translatora..

Ona ma 13 lat.

Martina pochodzi z Rosji.

Gdzie wy mieszkacie ?

Jak oni się nazywają?

Wy pochodzicie z Francji.

Ile ona ma lat?

Ona gra chętnie w siatkówkę.

Sophie lubi włoską kuchnię.

Czy wy słuchacie chętnie Rap?

Czy oni fotografują chętnie?

Pani Muller jest szczupła, inteligentna i sympatyczna.

Paul odwiedza chętnie przyjaciół i chodzi chętnie do kina.

Co ona robi chętnie?

Ty chętnie malujesz i śpiewasz.

Dziecko jest małe i bardzo wesołe.

2

Odpowiedzi

2009-11-03T15:17:34+01:00
Ona ma 13 lat.
Sie ist 13 Jahre alt.
Martina pochodzi z Rosji.
Martina kommt aus Russland.
Gdzie wy mieszkacie ?
Wo wohnen Sie?
Jak oni się nazywają?
Wie heisst..
Wy pochodzicie z Francji.
Sie kommen aus Frankreich ein
Ile ona ma lat?
Wie viele Jahre hat es?
Ona gra chętnie w siatkówkę.
Sie freut sich, Volleyball zu spielen.
Sophie lubi włoską kuchnię.
Sophie liebt italienische Küche.
Czy wy słuchacie chętnie Rap?
Sind Sie bereit, die Rap hören?
Czy oni fotografują chętnie?
zu fotografieren?
Pani Muller jest szczupła, inteligentna i sympatyczna.
Frau Müller ist ein schlanker, klug und schön.
Paul odwiedza chętnie przyjaciół i chodzi chętnie do kina.
Paul besuchte sie gern und freudig Freunde ins Kino
Co ona robi chętnie?
Was macht es gern?
Ty chętnie malujesz i śpiewasz.
Du gern malen und singen.
Dziecko jest małe i bardzo wesołe.
Das Kind ist klein und sehr lustig.

Dwa chyba nie pełne podałem, gdyż nie miałem pomysłu.
Doceń to co dałem.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:22:19+01:00
Ona ma 13 lat. Sie ist 13 Jahre alt.

Martina pochodzi z Rosji. Martina kommt aus Russland.

Gdzie wy mieszkacie ? Wo wohnst ihr?

Jak oni się nazywają? Wie heßen Sie?

Wy pochodzicie z Francji. Ihr kommen aus Frankreicht

Ile ona ma lat? Wie alt ist sie?

Ona gra chętnie w siatkówkę. Sie traniert gern Volleyball.

Sophie lubi włoską kuchnię. Sophie mag italienische Küche.

Czy wy słuchacie chętnie Rap? Hört ihr Rap gern?

Czy oni fotografują chętnie? Fotografiert Sie gern?

Pani Muller jest szczupła, inteligentna i sympatyczna. Frau Muller ist schlank, intelligent und sympatish

Paul odwiedza chętnie przyjaciół i chodzi chętnie do kina. Paul besuchte gern Freunde und geht ins Kino gern

Co ona robi chętnie? Was macht sie gern?

Ty chętnie malujesz i śpiewasz. Du malst und singst gern.

Dziecko jest małe i bardzo wesołe. Das Kind ist klein und sehr lustig.
5 4 5