Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T21:02:44+02:00
Ja na przykład marze o tym aby ludzie tak nie sądzili i abym poleciał rakietą na księżyc.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:02:52+02:00
Ja na przykłąd marze o bezwojennej przyszłosci swiata
2 1 2
2010-04-08T21:05:08+02:00
To nie prawda, że młodzież ma przyziemne marzenia. Ja na przykład marzę o wynalezieniu nowej super-szczepionki działającej na wszystkie choroby
2 1 2