Odpowiedzi

2009-11-03T15:18:35+01:00
MOja ulubiona porom roku jest zima i lato najpier napisze o zimie jest wielie rodzinnych spotkan takich jak np.wigilia mozna jezdzic na nartach n a sankach pada sniego ciemno ladnie jest na dworze sa wtedy cieple zrodla i rozne sporty zimowe w telewizji i bardziej jedzenie smakuje.A latem jest pilka nozna wypady z kolegami/żank i basen cieplo mozna balowac do rana.Mysle ze dostaniesz 5 POzdro
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:18:33+01:00

Ze wszystkich pór roku najbardziej lubię wiosnę a tak dokładnie to przedwiośnie. Wtedy po prostu czuję, że wszystko co mnie otacza budzi się do życia. Ptaki zaczynają ćwierkać, pierwsze kwiaty przebijające skorupę lodu wydają przepiękny aromatyczny zapach. Gdzieniegdzie można na drzewach zauważyć pierwsze pączki, z których potem dojrzeją i wyrosnę piękne, soczyste owoce. Dzień jest dłuższy dlatego dużo chętniej nam się wstaje do szkoły, pracy.Ale z tego wszystkiego największe ukojenie dla naszych uszu dają nam odgłosy płonących strumyków oraz odgłosy wydające zwierzątka budzącego się ze snu zimowego.