Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:04:37+02:00
Kiedy w kwietniu przyszła ona - wilk szukał miejsca dla jej młodych. Były coraz bardziej ciężkie i trzeba działać powoli. Następnie znalazła wąską jaskinię
2010-04-08T21:08:09+02:00
Kiedy kwiecień wracał, ona- wilk szukała miejca żeby mieć tam młode. Ona wstawała bardzo cięzko i biegała powoli. Następnie znalazła w wąskiej jaskini
2010-04-08T21:11:40+02:00
Kiedy ona przyszła w kwietniu, wilk szukał miejsca dla młodych, które miał. Ona złapała bardzo cięzkie i miała biec powoli.
Później ona znalazła wąska jaskinię.