Odpowiedzi

2009-11-03T15:17:04+01:00
Za 100-200 lat świat będzie wyglądał całkiem inaczej niż dziś. Wszystko się zmieni, na lepsze. Waluta będzie pokryta złotem lub srebrem, wbudowany bluetooth, dzięki któremu będzie można wgrywać obraz na pieniądz. Praca- łatwo dostępna, dobrze płatna, w dogodnych godzinach. Transport- ludzie będą poruszali się samochodami z napędem TURBO.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:17:26+01:00
Ojj. brak wyobraźni ;d :*

za sto lat nasza generacja zostanie zgładzona, a powstaną nowi roboto-ludzie. Dół ciała będą posiadali z metalu, a górę normalnego człowieka. Za roboto-ludzi wszystko będą robiły maszyny, np. sprzątanie,prasowanie itp. Technika będzie stała na wysokim poziomie, zostanie odkryte lekarstwo na raka i AIDS, niestety niepotrzebne, bo w następnych czasach chorób nie będzie. Wszyscy będa bardzo dużo zarabiali i żyli szczęśliwie xd
1 1 1
2009-11-03T15:22:14+01:00
Świat za 200 lat będzie zupełnie inny od dzisiejszego. Ludzie nie będą wiedzieć, do czego są im potrzebne nogi. Wszyscy będą posiadać małe pojazdy, które nie będą zagrażały ich życiu. Roboty będą sprzątały mieszkania, myły samochody, które będą miały także funkcje lotnicze. Powietrze będzie czyste jak nigdy dotąd. Paliwem do pojazdów będzie woda. Ludzi będzie stać na wszystko, na podróże dookoła świata i wakacje w kosmosie. Będą mieś ogromne domy z basenami. Nic nie będzie zakłócać wiecznego szczęścia ludzi.