Odpowiedzi

2009-11-03T15:15:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T15:17:22+01:00
Synteza - reakcja chemiczna podczas której z kilku substratów powstaje jeden produkt

analiza - reakcja chemiczna podczas której z jednego substratu powstaje kilka produktów
2009-11-03T15:21:04+01:00
Synteza - jest to reakcja podczas której uzyskiwany jest konkretny produkt
np. S + O₂ -> S0₂

analiza - jest to reakcja podczas której usuwany jest atom lub kilka atomów
np. 2H₂0 - 2H₂ -> O₂