Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:14:54+02:00
1 -------25000
6 ------- x
x=150000 cm=1500 m = 1,5 km
1 ----- 25000
4 ------ x
x=100000 cm=1000 m=1 km
obszar 1,5 km x 1 km
9 4 9
2010-04-08T21:15:04+02:00
6*4=24cm 2 <kwadratowe>

1 cm ---> 25.000cm
1 cm --->250m
24*250=6000m 2 = 6km 2 <kwadratowe>
1 5 1
2010-04-08T21:15:41+02:00
1 cm na mapie - 25 000 cm w terenie
24 cm - x
x= 600 000 cm w terenie = 6 km²
1 5 1