Odpowiedzi

2010-04-08T21:15:58+02:00
Sakramęt chrsztu swiętego jest dlamnie wiadomością że moge pujść do nieba i że jestem dzieckiem bożym .
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:16:05+02:00
Przez sakrament chrztu św. stajemy się Dziećmi Bożymi. Zmazuje to nasz grzech pierworodny.
2 3 2
2010-04-08T21:16:59+02:00
Sakrament chrztu świętego jest dla mnie przyjęciem wiary chrześcijańskiej, dzięki czemu staję się Dzieckiem Bożym.
3 3 3