Odpowiedzi

2010-04-08T21:32:37+02:00
Ponieważ krochmalem pod wpływem wysokiej temperatury..robi się miękki i po jakimś czasie sztywnieje:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:40:19+02:00
Gdy wyprasujemy wykrochmaloną pościel powodujemy pozbawianie krochmalu jego lepkiej konstystencji, ma on postać kleju(skrobia+woda).W wysokiej temperaturze odparowuje woda i dlatego po wyschnięciu pościel jest sztywna.