Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:19:36+02:00
A=10cm
h=?
h=a√3/2
h=5√3[cm]
P=a²√3/4=10²√3/4=25√3[cm²]
1 5 1
2010-04-08T21:21:30+02:00
P=(a<kwadrat> pierw. z 3)/4
P=(10<kwadrat> pierw. z 3)/4
P=100 pierw. z 3/4
P=25 pierw. z 3
2010-04-08T21:22:38+02:00
H = a√3/2 - wzór na wysokość t.równobocznego
a=10 cm
h= 10√3/2
h=5√3cm (po skróceniu)

p= a²√3/4
p= 100√3/4
p= 25√3 cm² (po skróceniu)
2 3 2