Proszę o przetłumaczenie, tylko nie z translatora.
She looked round it carefully before sitting down to rest inside it. One Eye looked in at her, and then lay across the front of the cave. He was tired, and he slept for a time. He was hungry, too, but his mate was too tired to hunt with him. So he went out under the warm April sun alone.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:33:47+02:00
Rozejrzała się ostrożnie zanim usiadła odpocząć wśród nich. Jedno Oko spojrzał na nią, a następnie położył się wzdłuż wejścia do jaskini. Był zmęczony i spał przez pewien czas. Był także głodny ale jego towarzysze byli zbyt zmęczeni by iść polować wraz z nim. Więc wyszedł sam na gorące, kwietniowe słońce.
2010-04-08T21:34:33+02:00
Rozejrzała sie dookoła przed tym jak usiadła i odpoczywała w środku. Jednym okem patrzyła niego a następnie położyła sie z przodu jaskini. Był zmęczony i spał duługo. on był głodny, ale jego kolega był zbyt zmęczony żeby polować z nim. Więc wyszedł w promieniach słońca samego kwietnia.


pzdr:*****