Odpowiedzi

2010-04-08T21:25:30+02:00
Kraków - Łagiewniki
Częstochowo
Jasna Góra
Góry Świętokrzyskie
Tóchów
Wadowice
Warszawa
Kraków
Gniezno
Chorzów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:26:54+02:00
1. Jasna Góra - Częstochowa
2. Katedra na Wawelu
3. Licheń
4. Sanktuarium w Kalwarii zebrzydowskiej
5. Wambierzyce
6. Wadowice
7. Bazylika katedralna we Fromborku
8.Kalwaria Pacławska
9. Kalwaria Wejcherowska
10. Kościół Pokoju w Świdnicy
2010-04-08T21:29:55+02:00
Prosze
1.Czestochowa
2.Wadowice
3.Rzym
4.Kalwaria Zebrzydowska
5.Zagranieczne sautaria
6.Łagiewniki
7.Lichen???
8.Jasna gora
9.Gore Grabarke.???
10.Oswiecim