Odpowiedzi

2010-04-08T21:34:33+02:00
1.Dedykuję to zdjęcie mojej sympatycznej koleżance. ''Miej serce i patrzaj w serce"-niech ten cytat będzie cię prowadził w życiu.
2.To dla ciebie kochana mamo...niech ci długo słyży i przypomina o mnie.
3.Ten wiersz jest bardzo ważny i pouczający, więc dzedykuję pani to zdjęcie wraz z wierszem w podzięce za miłe spędzone chwile na pani zajęciach.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T21:37:07+02:00
1. Dedykuje to zdjęcie dla mojej najsympatyczniejszej koleżnaki, bo ona zawsze mi pomaga w trudnych chwilach. Zawsze na nią można polegać. Jednym słowem zawsze mi pomaga.

2. Dedykuje tą filiżankę dla mojej kochanej mamy z okazji Dania Matki. Zawsze jest przy mnie i pomaga kiedy jestem w trudnej sytuacji. Bardzo ją kocham.

3. Dedykuje ten wiersz dla pani od polskiego, bo zawsze pomaga mi w nauce i jest bardzo cierpliwa. Dużo mnie nauczyła przez te parę lat, i dlatego dużo jej zawdzięczam.
2010-04-08T21:40:13+02:00
1) To zdjęcie dedykuje osobie, która jest bardzo sympatyczna, miła, wiem że mogę na nią zawsze liczyć jest nią ...

2)Kochana mamo jesteś moim światełkiem w tunelu, moja gwiazdką na niebie i dlatego Wiem że CB kocham Ciebie. Dedykacja dla najwspanialszej Mamy na świecie !

3)Ten wiersz jest dedykacją dla pani, ponieważ to pani pozwoliła otworzyć moją duszę na sztukę poezji. Dziękuje.